ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

21 نکته برای بازدید بیشتر-6

محتوا:
وقتی در گوگل در مورد یک موضوعی جستجو می‌کنم بیشتر گوگل ما را به سایت‌هایی هدایت می‌کند که توضیح بسیار جامعی در مورد آن موضوع داده است. محتوایی کامل که در بین آن تصاویر بسیار زیاد کار شده و از همه مهم‌تر به طور جامع آن موضوع را آموزش داده است. معمولاً این صفحات بین ۱۲۰۰ تا ۲۵۰۰ کلمه محتوای خوب دارند و از همه مهم‌تر اشتراک پذیری بالایی دارند و زمانی که وضعیت شبکه های اجتماعی آن را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که کاربران تمایل بسیار زیادی به اشتراک گذاری چنین محتواهایی دارند البته این به این معنی نیست که هر چه طول محتوا بیشتر باشد بهتر است بله آن چه که مهم است محتوای خوب و جذاب برای کاربر است که از آن نباید غافل شد

هشت راز موفقیت

۱ اشتیاق؛ انگیزه ما برای طی مسیر

نخستین عامل موفقیت، اشتیاق است. «فریمن توماس»، طراح اتومبیل شرکت دایملر کرایسلر، اشتیاق را عامل انگیزه بخش و هدایتگر خود برای رسیدن به موفقیت می داند؛ پس افراد موفق کاری را انجام می دهند که به آن عشق می ورزند و تنها کسب درآمد به آنها انگیزه بیشتر نمی دهد. نکته جالب اینجاست که اگر کاری را با علاقه انجام دهید، پول و درآمد هم خود به خود به دست می آید.

۲ کار برایتان مثل تفریح باشد

دومین عامل، کار و تلاش است. «روپرت مورداک»، مدیرعامل سرشناس چندین شرکت بزرگ و موفق و یکی از غول های رسانه ای جهان، کار و تلاش را عامل ضروری موفقیت می داند. به گفته او، هیچ چیز آسان به دست نمی آید و کار و تلاش هم به نوبه خود مفرح و سرگرم کننده است.

درست شنیدید روپرت مورداک معروف، کار و تلاش را سرگرم کننده می داند؛ پس افراد موفق کار کردن را نوعی تفریح می دانند و سخت برای آن تلاش می کنند. در حقیقت این افراد معتاد کار نیستند و واقعا از کار و تلاش خود لذت می برند.

۳ تمرین مداوم و دیگر هیچ

«الکس گاردا»، مدیرعامل یکی از شرکت های موفق تولید کننده بازی های رایانه ای، تمرین و ارتقای مهارت ار راز موفقیت می داند. به نظر او موفق شدن عجیب و وابسته به یک فرمول جادویی نیست و تنها نیازمند تمرین و تمرین و تمرین است.

۴ تمرکز بر هدف واحد

عامل بعدی تمرکز است. «نورمن جویسن»، فیلمساز معتقد است برای موفق شدن باید تنها بر روی یک هدف تمرکز کرد.

۵ اراده ترغیب کننده

حالا نوبت به اراده می رسد. «دیوید گالو»، دانشمند علوم دریایی، اراده جسمی و روحی را یکی از عوامل مهم موفقیت می داند و بسیار بر توجه به آن تاکید می کند. افراد موفق با اراده قوی خود اعتماد به نفس را در وجودشان به وجود می آورند و خود را از تردید و خجالت رها می کنند.

«گلدی هاون»، بازیگر معروف آمریکایی، اعتراف می کند که در ابتدا نسبت به خود و توانایی هایش دچار شک و تردید بود و خود را به اندازه کافی باهوش و خوب تصور نمی کرد. او فکر می کرد که هرگز موفق نخواهد شد؛ البته ترغیب خود و ایجاد اراده همیشه چندان هم آسان نیست.

مادرها همیشه منبع خوبی برای ایجاد انگیزه، اراده و پشتکار هستند. «فرانک گری» که معماری موفق و شناخته شده است، مادرش را عامل ایجاد انگیزه و اراده در خود می داند.

۶ ارائه خدمات ارزشمند

خدمت کردن به دیگران عامل هفتم موفقیت است. «شروین نولاند»، استاد جراحی دانشگاه یِیل آمریکا، خدمت در کِسوت یک پزشک را نوعی امتیاز ویژه می داند. بسیاری از کودکان و نوجوانان آرزو دارند روزی میلیونر شوند؛ پس باید به این بچه ها یاد داد که با ارائه خدمات ارزشمند به دیگران می توان به این آرزو رسید و ثروتمند شد.

۷ ایده های ناب و خلاق

برخورداری از ایده های ناب و ارزشمند یکی دیگ راز عناصر لازم برای دستیابی به موفقیت است. بیل گیتس، مدیرعامل مایکروسافت، می گوید: «من یک ایده ناب و فوق العاده داشتم و می خواستم نخستین شرکت تولیدکننده نرم افزارهای ویژه رایانه های شخصی و خانگی را راه اندازی کنم.»

به نظر من هم ایده گیتس بسیار خوب بود. خلق ایده های ناب، فرآیندی عجیب و جادویی نیست؛ در واقع این فرآیند از چند مرحله بسیار ساده تشکیل شده است که توجه به اطراف و کنجکاوی از عناصر ضروری آن به شمار می رود.

۸ مقاومت در برابر ناملایمات

بالاخره نوبت هشتمین عامل، یعنی سماجت رسید. شما باید در برابر شکست سمج باشید، روحیه خود را نبازید، در برابر ناملایمات مقاومت کنید و در نهایت مقابل انتقادها، طرد شدن ها، فشارها و آزار دیگران جا نزنید.

باور کنید با توجه به این هشت عامل می توانید به آسانی به فردی موفق تبدیل شوید. به من اعتماد داشته باشید و این هشت توصیه را سرلوحه کار خود قرار دهید. مطمئنم هرگز پشیمان نخواهید شد

21 نکته برای بازدید بیشتر-5

شروع تیتر با کلمه کلیدی:
در فاکتور قبل گفتیم که کلمه کلیدی باید در تیتر باشد. ولی در بسیاری موارد تیتر ما یک جمله است و مهم این است که کلمه کلید ما در کجای این جمله در تیتر قرار دارد. بنا بر تحقیقات و تجربیات بهتر است کلمه کلیدی در ابتدای تیتر قرار بگیرد

21 نکته برای بازدید بیشتر-4

میزان تراکم کلمه کلیدی:
در گذشته زمانی که سئو کاران می‌خواستند رتبه یک سایت را افزایش بدهند تراکم کلمه کلیدی در محتوای سایت را افزایش می‌دادند و این باعث فریب گوگل می‌شد. ولی گوگل در الگوریتم‌های جدید خود با این تکنیک مبارزه کرده و در صورتی که از این روش استفاده کنید توسط گوگل شناسایی خواهید شد و رتبه خود را از دست خواهید داد. اما شما باید از کلمه کلید در محتوای خودتان استفاده کنید پس در جمله بندی خود دقت به خرج دهید و در جای مناسب و بدون تکرار بی رویه از کلمه کلیدی خودتان استفاده کنید

21 نکته برای بازدید بیشتر-3

کلمه کلیدی در تیتر سایت:
زمانی که از سئو صحبت می‌شود معمولاً تمرکز بر روی کلمه کلیدی در یک صفحه می‌باشد. شاید یکی از مهم‌ترین فاکتور های رتبه بندی سایت در گوگل همین فاکتور باشد. زمانی که می‌خواهید برای یکی کلمه کلیدی رتبه خوبی داشته باشید باید آن کلمه کلیدی در تیتر شما باشد. البته همان‌طور که گفتم فاکتور های دیگری در رتبه بندی تأثیر گذار هستند و ممکن است شما کلمه کلیدی را جستجو کنید و آن کلمه در تیتر برخی نتایج جستجو نباشد که در موارد بعدی به این دلیل می‌پردازیم. ولی اگر می‌خواهید شانس رتبه خوب را داشته باشید باید کلمه کلیدی را در تیتر خودتان قرار دهید

21 نکته برای بازدید بیشتر-2

استفاده از دامنه ملی:
اگر شما از دامنه های  IRاستفاده کنید این شانس را دارید که در کشور ایران و آی پی ایرانی رتبه خوبی داشته باشید به شرطی که سایت شما فاکتور های مهم سئو را در سایت رعایت کرده باشد. ولی این که بتوانید در گوگل بین‌الملل رتبه خوبی داشته باشید شانس شما کمتر خواهد شد