ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر
ORANGEPRO

ORANGEPRO

وبلاگی در مورد دنیای کامپیوتر

روش های موفقیت 3-10


گاهی یک استعاره، بهترین راه برای کمک به کسی است

زمانی که پسرم جاش شش ساله بود یکی از دوستانش مرد و او با چشمان گریان به خانه آمد. به او گفتم: عزیزم، می دانم چه حسی داری، اما تمام این ها به این خاطر است که تو هنوز یک کرم پروانه هستی. این جمله الگوی پسرم را شکست. سپس برایش توضیح دادم زمانی که یک کرم پروانه به دور خودش پیله می تند، به نظر مرده میرسد.سپس از جاش پرسیدم: اما در واقع چه اتفاقی می افتد؟

او گفت: به یک پروانه تبدیل می شود.

گفتم: درست است. این آغاز زندگی تازه ای است. تو دوستت را نمی بینی چون بالای سرت در حال پرواز است و خیلی زیباتر و قدرتمندتر از قبل شده است. گاهی اوقات لازم است به خدا توکل و تکیه کنیم، چرا که اوست که می داند چه زمان به پروانه تبدیل می شویم

شبه جزیره کره از آغاز تا کنون

این دفعه گروه ORANGE PRO مطالبی را درباره تاریخچه شبه جزیره کره از آغاز تا کنون میباشد.


این پرونده از مطالب زیر تشکیل شده است:

1.تاریخچه

2.نقشه هایی از آغاز تا کنون

3.اسامی پادشاهان

حجم:1.1 MB


فایل رو از اینجا دانلود کنید.


هشدار مایکروسافت به کاربران ویندوز XP

اگر هنوز هم از سیستم عامل ۱۲ ساله مایکروسافت یعنی ویندوز XP استفاده می کنید براساس هشدار جدید این شرکت باید سیستم عامل خود را تا فروردین ۹۳ ( آوریل ۲۰۱۴) تغییر دهید چرا که میزان آلوده شدن این سیستم عامل با بدافزارها پس از این تاریخ افزایش می یابد.

اگر هنوز هم از سیستم عامل ۱۲ ساله مایکروسافت یعنی ویندوز XP استفاده می کنید براساس هشدار جدید این شرکت باید سیستم عامل خود را تا فروردین ۹۳ ( آوریل ۲۰۱۴) تغییر دهید چرا که میزان آلوده شدن این سیستم عامل با بدافزارها پس از این تاریخ افزایش می یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در تاریخ ۸ آوریل سال ۲۰۱۴ (۱۹ فروردین ۱۳۹۳) پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP رسما خاتمه می یابد و پس از این تاریخ این سیستم عامل قدیمی دیگر آپدیتهای امنیتی، هاتفیکسهای غیر امنیتی، پشتیبانی رایگان/غیر رایگان و آپدیتهای تکنیکی محتوایی دریافت نمی کند.

این امر الزاما به این معنا است که حفره های جدید روی این سیستم عامل، تأثیرگذار خواهند بود و مایکروسافت برای رفع آن کاری از پیش نمی برد.

در دومین سه شنبه هرماه میلادی مایکروسافت بسته های امنیتی جدید منتشر می کند که نوعا به صورت اتوماتیک توسط رایانه های ویندوزی دانلود و نصب می شود. هکرها در روزهای پس از آن یعنی روزهای چهارشنبه دستگاه هایی که این بسته ها را دریافت نکرده اند را هدف می گیرند، چرا که آنها پیش از آن آپدیتهای مایکروسافت را به دقت بررسی کرده و تلاش می کنند حفره هایی که مایکروسافت در این بسته ها سعی در اصلاح آن دارد را شناسایی کنند.

پس از آوریل ۲۰۱۴ این پشتیبانی مایکروسافت از ویندوز XP خاتمه می یابد و اگر مشکل جدی برای کاربران آن ایجاد شود مایکروسافت از آنها پشتیبانی نخواهد کرد. از سوی دیگر مجرمان سایبر از حفره امنیتی مطلع شده و ویندوز XP برای رفع آن به روز نمی شود.

درحال حاضر نرخ آلوده شدن سیستم عامل XP نسبت به سایر ویندوزها بیشتر از سایر سیستم های عامل است که این میزان در مقایسه با ویندوز ۸ به شش برابر می رسد.

روش های موفقیت2-10

هر گاه که به احساس دردناکی دچار شدید، می توانید با استفاده از ۵ گام زیر چگونگی به مرحله در آوردن پیام نهفته در احساس خود را بیاموزید:

۱- آنچه واقعا احساس می کنید را شناسایی نمایید.

۲- احساسات خود را بپذیرید و به آن ها احترام بگذارید. بدانید که آن ها در برخی مواقع حامی شما بوده و شما را به عمل فرا می خوانند تا در خود تغییری مثبت ایجاد کنید.

۳- کنجکاو باشید! بدانید که این احساس پیامی برایتان دارد تا چیزی را تغییر دهید. آیا لازم است ادراک تان را تغییر دهید یا رویه تان را؟

۴- به خود اطمینان دهید که می توانید از پس این احساس منفی بر بیایید، چرا که در گذشته نیز چنین کرده اید. زمانی را به یاد بیاورید که بر چنین احساسی به خوبی غلبه کرده اید و آنچه را که آموخته اید برای امروز و آینده ی خود الگو قرار دهید تا بدانید چه باید انجام دهید.

۵- با هیجان و انگیزه ی فراوان دست به اقدام بزنید!

روش های موفقیت1-10


اگر در هر موقعیت از زندگی تان درد و رنج را احساس کرده باشید، علت آن یا نوع نگرش شما به مسایل زندگی است و یا نتیجه ی چیزی است که در حال انجامش هستید. ما نام این مساله را رویه ی شما گذاشته ایم.

اگر احساسات تان مطابق میل شما نیست، یا تمرکز را عوض کنید و یا آنچه در حال انجامش هستید را تغییر بدهید چرا که این گونه تفاوتی سریع در احساسات خود خواهید یافت. راه های تازه ای برای تعامل با همسر یا رییس خود پیدا کنید و یا این طرز فکر خود را عوض کنید که آن ها باید همگی با نقطه نظرات شما موافقت کنند.